Érvényes: 2020. november 01-től
- A Szolgáltató adatai
InfoCon Informatikai Konzultációs és Tanácsadó Kft.
Rövidített név: InfoCon Kft.
Székhely: Magyarország, 1126 Budapest, Kiss János altb. u. 26. I/3.
Cégjegyzékszám: 01-09-706781
Adószám: 12856413-2-43
- Általános szabályok
2.1. Jelen “Általános Üzleti Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató által működtetett Szentgaál Kastély és Borház Panzió szálláshelyének és szolgáltatásainak igénybevételét.
2.2. Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Üzleti Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.
2.3. A megrendelő panzióba a szolgáltatás igénybevételével, illetve egyedi szerződés esetén annak aláírásával tudomásul veszi jelen ÁSZF-et. A Szolgáltató egyedi szerződésnek tekinti a megrendelő között bármilyen, azaz akár szóbeli, akár írásbeli formában létrejött foglalásról szóló megállapodást.
2.4. Amennyiben a megrendelő és a panzió egyedi megállapodásában eltérően nem állapodnak meg írásban, a Felek jelen ÁSZF rendelkezéseit tekintik irányadónak.
- Szerződő fél
3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – a feltételek teljesülése esetén – szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).
3.3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget, és a Közvetítő és a Vendég (továbbiakban együtt: megrendelő) a panzióval szemben egyetemleges kötelezettként viselik a felelősséget az összes szerződésben vállalt kötelezettség teljesítéséért.
3.4. megrendelő felel a rendezvény résztvevői által esetlegesen igénybe vett többletszolgáltatások megfizetéséért, továbbá felel minden olyan kárért, amelyet a rendezvény helyszínéül szolgáló épületben vagy annak berendezési és felszerelési tárgyaiban munkatársai, segéderői, rendezvényeinek résztvevői okoznak, illetve ő maga okoz.
3.5 A tevékenység egészségbiztonsági kockázataira tekintettel a Szolgáltató csak abban az esetben tudja biztosítja a szolgáltatásokat, ha Vendég a nevét és lakcímét a szolgáltatás igénybevétele előtt a Szolgáltató rendelkezésére bocsátja.
- A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség
4.1. A megrendelő szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére/foglalására a Szolgáltató ajánlatot/foglalás visszaigazolást küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 3 napon belül a foglalás szerinti összeg nem érkezik meg a Szolgáltató bankszámlájára, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.
4.2. A Szerződés a megrendelő írásban, vagy szóban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.
Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
4.3. A Szolgáltató kizárja az ajánlatának Megrendelő általi eltérő tartalommal történő elfogadását. Amennyiben a Megrendelő nem az ajánlatnak megfelelő tartalmú megrendelést küld a panzió részére, ezt Felek úgy értelmezik, hogy Megrendelő új ajánlatot kért és a Szolgáltató szabadon dönt az új ajánlat feltételeinek kialakításában, mely alapján Megrendelő a korábbiakhoz hasonlóan Megrendelést küldhet Szolgáltató részére.
4.4 A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.
- Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a panziót, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
- A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.
4.5. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
- Lemondási feltételek
5.1. Amennyiben a Szolgáltató az ajánlatában más feltételt nem határozott meg, a szállás-szolgáltatás kötbérmentes lemondására az érkezés előtti napot megelőző 5. nap, helyi idő szerint 14:00 óráig van lehetőség. Visszautalás esetén az előleg összegének 2%-a kezelési költségként felszámításra és levonásra kerül, ezen költséggel csökkentett összeget utaljuk vissza a Vendégnek.
- Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más, Szerződésben foglalt módon nem biztosította, a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége az érkezés előtti napot megelőző 5. nap helyi idő szerint 14:00 óra után megszűnik.
- Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más, Szerződésben foglalt módon biztosította és az érkezési napon helyi idő szerint 24:00 óráig nem érkezik meg, vagy nem jelzi előre, hogy ennél későbbi időpontban érkezik, a Szolgáltató a Szerződésben meghatározott mértékű, de legalább egy napi szállásdíjat kötbérként érvényesít. Ebben az esetben a szállást a Szerződő fél részére az érkezési napot követő nap déli 12:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
5.2. A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg.
5.3. Lemondási-módosítási feltételek a kiemelt időszakokban: 2020.04.10.-13.; 2020.04.30.-05.03.; 2020.05.29.-06.01.; 2020.06.15.-09.01.; 2020.10.22.-11.01.; 2020.12.23.-2021.01.03. között és a helyszínen foglalt rendezvényekhez kapcsolódóan
Jelen módosítási és lemondási feltételek kizárólag egyéni (maximum 5 db szoba együttes foglalása) foglalásokra vonatkoznak. Minimum 6 db szoba együttes foglalása csoportfoglalásnak minősül, melyre egyedi módosítási és lemondási feltételek vonatkoznak.
Amennyiben az egyéni Vendég legkésőbb érkezés előtt 10 nappal írásban jelzi, hogy lemondja foglalását, a befizetett összeg a lemondást követő 6 hónapon belül, helyek függvényében felhasználható legalább ugyanolyan értékű foglalásnál vagy visszautalásra kerül.
Visszautalás esetén, a foglaló összegének bruttó 2%-a foglaló kezelési költségként felszámításra kerül, ezen költséggel csökkentett összeget utaljuk vissza a Vendégnek.
Amennyiben a vendég az érkezés előtt 10 napon belül nem jelzi írásban, hogy lemondja foglalását, akkor a panzió a befizetett foglalót lelakottnak tekinti. A vendég által befizetett foglaló a panzió tulajdonába kerül, a panzió a befizetett foglalóért cserébe nem nyújt szolgáltatást.
Abban az esetben, ha vendégeink a megrendelésben szereplő távozási időpontnál korábban kívánnak távozni panziónkból, nem áll módunkban a visszaigazolásban szereplő összegtől eltérni, a megrendelt szolgáltatások felszámításra kerülnek.
- Árak
6.1. A Szolgáltató által működtetett panzió szobaárai a panziói recepcióján kerülnek kifüggesztésre. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott panziói részlegeken (étterem, wellness) állnak rendelkezésre.
6.2. Után terhelés: Szolgáltató fenntartja a jogot a fizetésre kötelezett bank-, hitelkártyájának kijelentkezés utáni utólagos megterhelésére olyan összegekkel, melyek a kijelentkezés pillanatában még nem voltak ismertek (pl. szobai károk, minibar fogyasztás, kijelentkezés után elfogyasztott reggeli stb.).
6.3. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
6.4. Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának (ÁFA, IFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA, IFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.
6.5. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok az szentgaalkastely.hu weboldalon kerülnek meghirdetésre.
- Családi kedvezmények
7.1. A gyermek 3. életévének betöltése előtt a szállás ingyenes, amennyiben a szüleivel egy szobában tartózkodik. Ha a gyermek életkora 3 és 11,99 év között van, akkor a szállásért félpanziós ellátással a mindenkor érvényes napi szobaárak 50%-a fizetendő, amennyiben a szüleivel egy szobában tartózkodik.
- Fizetés módja, garancia
8.1. A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére foglaláskor tart igényt, de egyedi megállapodás keretében adhat lehetőséget utólagos fizetésre is.
8.2. A Szolgáltató a szolgáltatás Szerződés szerinti igénybevételének, és az ellenérték kiegyenlítésének garantálására:
- kérhet hitelkártya adatokat, amelynek során a megrendelt és visszaigazolt szolgáltatások ellenértékének 30%-a, 50%-a, vagy 100%-a a hitelkártyán terhelésre kerül,
- kérheti előleg megfizetését átutalással a fizetendő összeg egy részére vagy annak teljes összegére.
8.3. A Szerződő fél számláját kiegyenlítheti HUF-ban, és/vagy EUR-ban.
- a Szerződő fél számláját kiegyenlítheti HUF-ban. A Szolgáltató a HUF-on kívül EUR-t fogad el számlakiegyenlítés céljából. Az átszámítás, illetve számlázás ebben az esetben a Szolgáltató számlavezető Bankjának a Vendég érkezési napján érvényes deviza eladási árfolyamán történik. EUR pénznemben történő készpénzes fizetés esetén az esetlegesen visszajáró összeget EUR-ban egyenlíti ki a Szolgáltató.
- a Szolgáltató elfogad készpénzkímélő fizetési eszközöket (bankkártya), melyek mindenkori aktuális listáját kívánságra a Szerződő fél rendelkezésére bocsátja. Foglalás esetén e tárgyban a Szerződő fél számára javasolt a kiválasztott készpénzkímélő fizetési eszközzel való fizetés lehetőségének tisztázása.
8.4. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet terheli.
- Előleg
Az előleg fizetésének határidejét a visszaigazolás tartalmazza az alábbiak szerint:
Az előleg átutalását követően időpont módosításra nincs lehetősége, valamint a vendég által befizetett előleg a panzió tulajdonába kerül, a panzió a befizetett előlegért cserébe nem nyújt szolgáltatást.
Előleget kizárólag készpénzben vagy banki átutalással tudjuk elfogadni.
A foglalás kizárólag a kért előleg határidőig történő beérkezése esetén válik érvényessé/véglegessé!
A foglalón túl fennmaradó összeg a helyszínen érkezéskor fizetendő!
A Vendégnek céges számla igényét foglaláskor előre jeleznie szükséges. A számla kiállítását követően nem áll módunkban a számlázási adatokon módosítani.
- A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
10.1. A Vendég a panzióbeli szobát az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (Check out), kivéve, ha előzetes megbeszélést követően a Szolgáltató a korábbi érkezést (Early check in), illetve a későbbi elutazást (Late check out) nem teszi Szerződő félnek lehetővé. A korábbi érkezés illetve a későbbi elutazás díját a mindenkori árlista tartalmazza.
10.2. Ha a Vendég a szobát az érkezés napján reggel 6:00 óra előtt kívánja elfoglalni, úgy az előző éjszaka díját a Szolgáltató felé meg kell fizetnie.
- Háziállatok
A Szolgáltató szálláshelyére háziállat nem vihető be.
- A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
12.1. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
- a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt, avagy kárt okoz
- a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít
- a Vendég fertőző betegségben szenved, avagy higiéniai állapota nem megfelelő.
- a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előleg-fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig
- Ha Megrendelő ellen csőd-, felszámolási, végelszámolási, kényszer végelszámolási vagy bármely egyéb a Megrendelő megszüntetésére vonatkozó eljárást kezdeményeztek;
b) A Szolgáltató alapos okkal feltételezheti, hogy a rendezvény veszélyeztetheti a panzió zökkenőmentes üzemeltetését, biztonságát vagy a nyilvánosság előtt élvezett tekintélyét;
12.3. Amennyiben a felek közötti Szerződés “vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik, amely esetben Szolgáltató semmilyen kártérítési, díjfizetési kötelezettséggel nem tartozik.
- Elhelyezési garancia
13.1. Amennyiben a Szolgáltató panziója a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
13.2. A Szolgáltató köteles:
- a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli
- térítésmentesen egyszeri alkalommal telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére
- ingyenes transzfert biztosítani a Vendég részére a felajánlott helyettesítő szálláshelyre való költözéshez, és az esetleges későbbi visszaköltözéshez
13.3. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve, ha a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.
13.4. Amennyiben az elhelyezés nem oldható meg, úgy kártérítésként a Szolgáltató a Vendég által kifizetett díjat téríti meg.
- A Vendég betegsége, halála
14.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.
14.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
- A Szerződő fél jogai
15.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
15.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
15.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.
- A Szerződő fél kötelezettségei
16.1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt, illetve ténylegesen igénybe vett szolgáltatások ellenértékét a szolgáltatás igénybevételekor, vagy legkésőbb a panzióból való távozáskor maradéktalanul kiegyenlíteni.
16.2. Amennyiben a Szolgáltató a megrendelő részére harmadik személyektől műszaki, technikai vagy egyéb szolgáltatásokat rendel vagy rendeltet meg, ezt minden esetben a Megrendelő javára teszi (közvetített szolgáltatások). Megrendelő felelős az igénybe vett berendezések kíméletes és rendeltetésszerű használatáért és szabályszerű visszaadásáért, valamint a szóban forgó berendezések átadásából eredő, harmadik személy által támasztott követelésektől köteles a Szolgátlatót mentesíteni.
16.3. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató panziójában, a gyermek által okozott károkért teljes felelősség a szülőt terheli. A panzió szaunája gyermekek és orvosi ellenjavallatot kapott felnőttek számára egészségügyi okokból nem látogathatók. A saját és gyermekek felügyelete ebben a vonatkozásban a szülők felelőssége.
16.4. A Vendég a panzióba gyúlékony eszközt nem vihet be és a belső helyiségekben és a nem kijelölt helyeken nem dohányozhat.
16.5. A Vendég köteles a létesítmény házirendjét betartani.
16.6. A panzió szolgáltatásainak igénybevétele során a vendégnek úgynevezett bejelentőlapot kell kitöltenie, amely a szolgáltatás igénybevételének feltétele. A bejelentőlap aláírásával a vendég hozzájárul ahhoz, hogy a bejelentőlapon kötelezően megadott adatokat az adott szolgáltatás jellegére vonatkozó jogszabályokban (idegenrendészettel, valamint az idegenforgalmi adóval kapcsolatos jogszabályokban) előírt kötelezettségei teljesítése, illetve a teljesítés bizonyítására mindaddig kezelje, amíg az illetékes hatóság az adott jogszabályokban meghatározott kötelezettségek teljesítését ellenőrizheti. A kötelezően megadandó adatok köre a következő: név, lakcím, állampolgárság, születési hely és idő, érkezés-elutazás időpontja, személyi igazolvány száma, tartózkodás célja. A bejelentőlap aláírásával a vendég hozzájárul ahhoz is, hogy a bejelentőlap kitöltésével átadott személyes adatait a szolgáltató a szerződés létrejötte illetve teljesülésének, teljesítésének bizonyítása, illetve az esetleges igényérvényesítés céljára elévülési időn belül kezelje, illetve archiválja a GDPR-nak megfelelően. Amennyiben a Vendég a bejelentő lap kitöltésével egyidejűleg hozzájárulását adja a megadott adatainak marketing célú felhasználására, úgy az InfoCon Kft. jogosult e körben e-mail vagy levél formájában, illetve más módon tájékoztatni a vendéget aktuális híreiről, eseményeiről ajánlatairól, stb.
Ezen adatfelhasználásra a panzió mindaddig jogosult, amíg az érintett a marketing célú felhasználáshoz adott hozzájárulását írásban vissza nem vonja.
- A Szerződő fél kártérítési felelőssége
A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató, vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. A Vendég felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megfizetni. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.
- Rendezvényekre vonatkozó különös szabályok
18.1. Dekorációs anyagok és alkalmatosságok vagy egyéb tárgyak behozatalához és kiállításához a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye szükséges. A dekorációs anyagnak minden részletében meg kell felelnie a tűzrendészeti előírásoknak, melyért a megrendelő felel.
18.3. Tilos szögeket, csavarokat, ragasztót használni tárgyak felerősítéséhez a rendezvénytermek vagy egyéb panzió területek falaira, mennyezetére. Bármilyen okozott kárért Megrendelő tartozik anyagi felelősséggel. A panzió helyszíneinek tervezett dekorációja előtt Megrendelőnek egyeztetnie kell a Szolgáltatóval.
18.4. A behozott tárgyakat a rendezvény befejezésekor azonnal el kell távolítani, kivéve, ha ettől eltérő írásbeli megállapodás születik. Egyébiránt a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy Megrendelő terhére, kockázatára és költségére gondoskodjon a hátrahagyott tárgyak elszállításáról és raktározásáról.
18.5. A behozott kiállítási vagy egyéb személyes tárgyak őrzése a Szolgáltató összes rendezvénytermeiben, rendezvényhelyszínein Megrendelő felelőssége. Elvesztésükért, megrongálódásukért, megsemmisülésükért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, kivéve, ha a kár a Hotel alkalmazottjának szándékos magatartására vagy súlyos gondatlanságára vezethető vissza.
- A Szolgáltató jogai
Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon személyes tulajdontárgyain, amelyeket a panzióba magával vitt.
- A Szolgáltató kötelezettsége
A Szolgáltató köteles;
- a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standard-ek szerint teljesíteni
- a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni.
21. A Szolgáltató kártérítési felelőssége
21.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.
- A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.
- A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a panzióban, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
- A panzió medencéjének, jakuzzijának és szaunájának használata a Vendég saját felelősségére történik, a vízközeli területeken fokozott a csúszásveszély, ebből eredő balesetekért a panzió felelősséget nem vállal.
- A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a panzióban, és minden szükséges adatot a panzió rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez / rendőrségi eljáráshoz szükséges.
21.2.1. A Szolgáltató a panzió szobáiban széfet biztosít a vendég részére, melynek használatára vonatkozó tájékoztató a széf mellett található. A széfet a Vendég kizárólagosan kezeli, ezért az ott tárolt értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
21.2.2 A Szolgáltató parkolójában levő gépjárműben hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, illetve a parkoló gépjárművekben keletkezett károk keletkezését a Szolgáltató kivizsgálja és amennyiben a kár neki felróható gondatlanságból keletkezett, megtéríti azt.
21.3. A kártérítés mértéke a Szerződés szerinti napi szobaár nettó összegének a tízszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.
21.4. A panzió egyéb területein hagyott értéktárgyakért felelősséget nem vállalunk.
- Titoktartás
A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése soron köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek – és amennyiben ezt a Szerződő fél a Szolgáltató tudomására hozta – a Szerződő fél vonatkozó belső szabályainak megfelelően eljárni.
- Vis major
Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák és az ezáltal okozott kárt, vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
- A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság
A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.
- Weboldal
25.1. Hivatkozások és linkek
Az InfoCon Kft. nincs befolyással a weboldalain linkelt, vagy hivatkozott, harmadik fél tulajdonában lévő anyag megtervezésére és tartalmára.
25.2. Szerzői jog
A weboldalak, a felhasznált diagramok, képek és logók elrendezését, illetve az egyéni hozzájárulások gyűjteményét szerzői jog védi. Bármely olyan tárgyaknak egyéb elektronikus vagy nyomtatott kiadványba történő átmásolása vagy felhasználása, mint a diagramok, képek vagy szövegek, nem engedélyezett az InfoCon Kft. beleegyezése nélkül.
25.3. Cookie-k
Weboldalaink látogatásakor egy ismétlődő cookie (egy kis szövegfájl) keletkezik és mentésre kerül az Ön számítógépének merevmeghajtóján. A cookie lehetővé teszi az Ön felismerését, amikor internetes oldalunkat meglátogatja, megkönnyítve böngészését az oldalon és személyessé téve online élményét.
25.4. Analitika
Egy weboldal analitikai eszközt használunk, amely egy adatsorozatot készít és nyomon követi, miként használják látogatóink internetes oldalunkat. Amikor Ön felkeresi internetes oldalunkat, cookie-kat hozunk létre azzal a céllal, hogy rögzítsük, mire keresnek rá internetes oldalunkon, illetve, hogy személy szerint nem azonosítható információt nyerjünk erről. Ez az eszköz segít nekünk javítani az Ön online élményét és fokozni internetes oldalunk felhasználóbarát jellegét. Soha nem használjuk személyes információ gyűjtésére. A legtöbb böngésző automatikusan elfogadja a cookie-kat, azonban Ön ezeket kitörölheti, vagy visszautasíthatja. Mivel minden böngésző eltérő, a böngésző eszköztár “Segítség” címszavát válassza, hogy utánanézzen, miként állíthatja be a cookie-kkal kapcsolatos preferenciáit. Mindazonáltal lehetséges, hogy bizonyos tulajdonságokat nem tud használni internetes oldalunkon, amennyiben úgy dönt, nem fogadja el a cookie-kat.
25.5. SSL biztonság
Biztonságát garantálandó és fokozottan bizalmas adatkezelést biztosítandó, Weboldalunk SSL adatvédelmi kódoló szoftvert alkalmaz online foglalások esetében. Az Ön hitelkártya száma és bármely egyéb információ, amelyet Ön különböző kérdőívek kitöltésekor beír, automatikusan adatvédelmi kódolásra kerül és a hálózaton történő továbbítás során védelem alatt áll. Amint az információ beérkezik szerverünkre, dekódolásra kerül egy egyedi magánkulcs használatával. Az SSL lehetővé teszi böngészője részére a weboldalunkra történő kapcsolódást és egy biztonságos kommunikációs csatornában történő megállapodást áttekinthető módon. Az SSL a legszélesebb körben alkalmazott és legsikeresebb biztonságos ügyleti rendszer ma. E rendszer használatához Önnek egyszerűen ellenőriznie kell böngészője összeférhetőségét. Ezt Ön oly módon végzi el, hogy ellenőrzi: látja-e az alábbi ikonok egyikét.
25.6. Hírlevél feliratkozás
A hírlevelére történő feliratkozás esetén, a név és az e-mail cím önkéntes módon történő megadásával a felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy a részére az InfoCon Kft. elektronikus levelet küldjön. Az InfoCon Kft. biztosítja azt, hogy a hírlevélről a felhasználó bármikor leiratkozzon a kastely@szentgaalkastely.hu e-mail címre küldött lemondási kérelem útján, vagy a hírlevélben található leiratkozó linkre kattintva.
25.7. Remarketing kód
A weboldalon remarketing kódokkal követjük nyomon egyes specifikus oldalak látogatását, hogy a későbbiekben célzott marketing üzeneteket biztosíthassunk ezen oldalak látogatóinak. A remarketing kódokat biztosító cookie-kat a weboldal látogatói az adott böngésző megfelelő beállításával letilthatják.
- A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint bíróság, értékhatártól és ügytől függően a Szekszárdi Törvényszék és Bonyhádi Járás Bíróság illetékes.
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
I. SZ. MELLÉKLETE
AZ INFOCON KFT. ÁLTAL ÜZEMELTETETT SZENTGAÁL KASTÉLY ÉS BORHÁZ PANZIÓI ALAPCSOMAG TARTALMA
ÉRVÉNYES: 2020.11.01-TŐL IGÉNYBEVETT SZOLGÁLTATÁSOK ESETÉN
Panzió | Tartalom | |
|
Szállás étkezés nélkül, jakuzzi, kültéri úszómedence, kültéri zuhany használata, WIFI internet kapcsolat a panzió egész területén, parkolás a panzió szabadtéri parkolójában, fürdőköpeny bekészítés a szobában |